Rockstar Games tarjoaa kesäkuun 18. päivä alkaen Grand Theft Auto V:n PS4- ja Xbox One -omistajille mahdollisuutta siirtyä pelaamaan peliä PS5:llä ja Xbox Seriesillä veloituksella. Xboxin tapauksessa korostetaan, että hallussa pitää olla nimenomaan pelin digitaalinen versio.
https://www.rockstargames.com/newswire/article/517k8ak75ao327/the-next-big-score

